jpgFeature/sdesk 696 implement raw brick http
Software and Hardware Support
Software and Hardware Support

Heeft u hulp nodig met uw ValSuite software?

Indien gewenst en na uw goedkeuring, heeft ons support team de mogelijkheid om van afstand toegang tot uw computer te verkrijgen.

U kunt ons contacteren voor lokale ondersteuning.

 


Als u TeamViewer uitvoert wordt er een ID en wachtwoord gegenereerd.

Deze gegevens heeft ons support team nodig voor het tot stand brengen van een verbinding met uw computer.

Als TeamViewer niet wordt ondersteund of niet door uw bedrijf wordt toegestaan, ontvangen we graag meer informatie over een alternatieve, externe verbinding.

Hardware ondersteuning & service

Hardware ondersteuning & service

Ellab biedt een snelle en professionele support als gebruikers behoefte hebben aan controle van apparatuur, reparaties, kalibraties of routine onderhoud. Hardware support is een belangrijk onderdeel van ons ISO 9001 kwaliteitssysteem en deze ondersteuning is onderverdeeld in drie categorieën: service, reparaties en kalibraties.

Service & onderhoud
Ellab adviseert ten zeerste dat de apparatuur tenminste eenmaal per jaar voor her-kalibratie wordt ingezonden. Dit jaarlijkse onderhoud zorgt ervoor dat de apparatuur up-to-date en accuraat blijft. Het tot beschikking hebben van gecontroleerde validatie apparatuur vermindert het risico op storingen wat zelfs zou kunnen leiden tot productverlies. Apparatuur die is voorzien van een service contract krijgt voorrang bij onderhoudswerkzaamheden, zoals kalibraties.

Reparatie
Als apparatuur defect is of beschadigd raakt tijdens niet voorgeschreven handelingen / toepassingen, etc., biedt Ellab een reparatie service aan, waarbij de apparatuur naar het dichtsbijzijnde service centrum wordt verzonden en waar mogelijk wordt vervangen/gerepareerd. Meestal binnen een paar dagen tot maximaal 20 werkdagen, afhankelijk van de benodigde reparatie. Alle gerepareerde of vervangen onderdelen zullen voorzien zijn van exact dezelfde specificaties als het origineel. 

Kalibratie
Ingezonden apparatuur voor her-kalibratie wordt binnen 5-15 werkdagen behandeld, afhankelijk van de te verrichten werkzaamheden. Ellab voert reguliere en ISO17025 geaccrediteerde kalibraties uit.
 

Get Support

Wat te doen bij behoefte aan reparatie, kalibratie en/of overige service gerelateerde werkzaamheden?

  • Neem contact op met uw lokale, eerste aanspreekpunt en informeer hen over het probleem of vereiste service.
  • Aansluitend zal er een RMA worden aangemaakt in het Ellab e-Service programma.
  • Een afgedrukte kopie van de RMA zal bij de apparatuur worden mee verzonden.
  • Zodra de apparatuur is ontvangen volgt er een bevestiging via e-mail.
  • Indien nodig wordt er een prijsopgave voor uw goedkeuring verstuurd
  • De apparatuur wordt binnen 5-20 werkdagen geretourneerd, afhankelijk van de vereiste reparatie, kalibratie of service overeenkomst.

Lees voor meer informatie het service beleid van Ellab.

Lokale aanwezigheid
Ellab A/S is in Denemarken gevestigd en daar is het hoofdkantoor voor kalibraties en service. Er zijn echter dochterondernemingen en distribiteurs verspreid over de hele wereld die namens Ellab A/S service verlenen. Neem contact op met uw lokale aanspreekpunt voor een service centrum bij u in de buurt.

Meer informatie
Newsletter Sign up